menusearch
asretafakor.ir

دو برادر کازرونی داروی گیاهی ضد ریزش مو اختراع کردند

جمعه هفدهم خرداد ۹۸
(4)
(3)
دو برادر کازرونی داروی گیاهی ضد ریزش مو اختراع کردند

به گزارش پایگاه خبری عصر تفکر به نقل از سعيد و حسين درتاج دو برادر مخترع کازرونی که به ترتيب دانش آموخته کارشناسي مهندسي نفت و مهندسي پزشکي هستند، بیان کرد: ريزش از مشکلاتي است که هر فردي ممکن است در طول زندگي با آن رو به رو شود و اگر سريع اقدام نکند موجب طاسي و ريزش بخش عمده اي از موي سر مي شود.

آن ها درباره اختراع خود گفتند: اين داروي کاملا گياهي با دارا بودن انواع ويتامين ها و مواد معدني موجب بهبود فرآيند خون رساني به ريشه مو، تغذيه بهتر فوليکول (مولد مو) و تقويت مو مي شود.

به گفته سعيد درتاج از مخترعان اين داروي گياهي، مهم ترين مزيت اين محصول نسبت به ديگر محصولات را مي توان به عدم بازگشت دوباره ريزش مو پس از يک دوره دو ماهه دانست. وي گفت: اين محصول پس از تاييد پژوهشکده گياهان دارويي به عنوان مرجع علمي مورد تاييد اداره ثبت اختراعات منجر به کسب گواهي ثبت اختراع به شماره 018982الف/89 شده است.

اين جوان مبتکر اهل شهرستان کازرون، نامه معاون پژوهشي و آموزشي پژوهشکده گياهان دارويي سازمان جهاد دانشگاهي را در اختيار پایگاه خبری عصر تفکر قرار داد که در آن خطاب به اداره ثبت اختراع آمده است: جديد بودن (تازگي در سطح دنيا)، نوآوري داشتن و داراي گام ابتکاري و کاربرد صنعتي ادعاي فوق با توجه به مطالعات صورت گرفته قابل تاييد است.

حسين درتاج که به اتفاق برادرش سعيد اين داروي گياهي را ابداع کرده است، نيز گفت: تاکنون از نمايشگاه هاي بين المللي اختراعات کشورهاي آلمان، چک، چين، کره شمالي و هندوستان براي معرفي اين اختراع دعوت نامه دريافت کرده ايم. درتاج با بيان اين که فرمولاسيون منحصر بفرد اين داروي گياهي به مدت 20 سال در اختيار مخترعان است، گفت: اين محصول بزودي به بازار عرضه خواهد شد.

 داروی گیاهی
داروی گیاهی
 ریزش مو
ریزش مو
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

30 نظر